Världens bästa födelsedag!

Jag har haft en superbra födelsedag. Så tack alla ni som varit med under dagen!

Började med att jag blev pepprad av sms imorse, och ja bror, du var först! Sedan bar det av till skolan. Visseligen kunde räkningen gått aningens bättre än den gjorde. Men va tusan AnnaKarin, vi var ju ändå rätt bra idag!

Efter skolan cyklade jag som en raket hem och började med middagen. Ja, jag började redan 12:30 lite smått med att skala 2,5 kg potatis osv. Jag skulle nämligen bjuda mamma, pappa och lillebror på middag. Och eftersom jag är så snäll, blev det plankstek. Och det var ingen som klagade på det!

Efter middagen kom Anna, Anna, AnnaKarin och Ellen förbi och fikade. Jag hade bakat både kladdkaka och chokladbollar. Och även mammas hemmagjorda bullar kom fram. Gott var det, och trevligt sällskap. Tack tjejer!

Så nu sitter jag här framför tv:n och ser på 2 1/2 men. Snart ska jag ta och krypa isäng eftersom jag har varit igång sedan kl 06 imorse. Det enda som skulle ha kunnat gjort den här dagen bättre än den var, skulle vara att Fredrik kunde ha stannat kvar och sluppit åka till lycksele imorse. Stackarn hade världens inflamation i en visdomstand och det såg ut som han hade påssjuka. Så nu går stackarn på pencillin i 10 dagar.. Jag saknar han!

Men den här veckan kommer gå fort. På torsdag ska vi ut och äta med tjejgruppen. Åh så trevligt! Och på fredag börjar ju brännbollsyran. Vem kan missa det liksom? Jag tror det här kommer bli hur bra som helst. Det enda jag inte riktigt längtar efter är nästa vecka då jag måste ha Levinas balklänning färdig och tenta av Feken. blää.. Men allt går.

Nu ska ni få se några av mina fina presenter jag fick:



Fick hemmagjorda kolor av Anna och Rosévin av de andra tjejerna. Perfekt till helgen ju! ;)



Fick lite blommor av mamma, pappa och john. Fick även en del andra saker av dem. Tex, all vaccination inför resan, våffeljärn, solskyddsfaktor och sånt till resan. Perfekt! :)

Näe, nu ska jag krypa isäng. Hoppas ni får sova gott, för det ska jag. Och jag ska inte drömma om hajar inatt!

Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Tack själv! :)

2009-05-26 @ 18:47:49
URL: http://marschpannkaka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0