To do



Så här ser min "To do" lista ut just nu. Egentligen går ju faktiskt det mesta rätt fort att göra. Synd bara att min tumme ska sitta fast så långt in ibland. Men idag ringde jag lönekontoret iaf och bad de dra 35% skatt istället för den där tabellen. Jag tar ju gärna emot en saftig skatteåterbäring även nästa år. ;)

Klänningen satt jag och sydde en del på igår. Sydde fast dragkedjan, korsettfjädrarna m m. Nu är det största problemet hur vi ska göra bandet i midjan. Och det känns som att det här måste bli färdigt typ helst imorn. Hur ska ja hinna med allt?

Vaccinationen måste jag också ta och ringa och boka tid för. Man kanske skulle göra det på en gång. Måste bara räkna lite om vilket som blir billigast. Mydoctor eller infektionskliniken.. ja gissar på att ja kommer fara till Mydoctor. Känns mer seriöst + att man slipper väntetider. Infektionskliniken har ju bara drop-in.

Sedan är det bara att ringa Folksam och kolla lite med reseförsäkringar + att vi måste fixa visum i australien. Thailand behöver man inte om man inte ska vara där längre än 30 dagar. Men då kan man åka en sväng till Bali och tillbaka så får man ytterligare 30 fri-dagar i Thailand. Visum till Bali fixar man på plats. Så det är bara australien som ska göras innan. Sedan det här med internationellt körkort. Jag vet inte om man behöver det (därav ?-tecknet) men ja tror det kan vara bra att ha så man inte åker på nån böter. Det internationella körkortet kostar bara 200 kr så...

Näe, strax ska jag och träna. Det har varit en dryg dag med massor av kalkylering. Jag är less och vill helst lägga mig och sova. Men det blir det inget av de närmaste timmarna. Träning, sy klänning, plugg och sen kanske.. jag säger bara kanske jag kan somna tidigt ikväll. Det håller nämligen på gräva sönder vägen utanför min lägenhet så kl 7 imorse vaknade jag av det. Tack som fan!

Kommentarer
Postat av: sascha

Men sen kostar de att hyra bil:)och kom ihåg att ta men kontanter både in och ut på bali kostar 25 dollar att stanna upp till 30 dagar och sen kostar det 150 000 rp att ta sig ut från flygplatsen

2009-06-02 @ 20:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0