Men så irriterande!

Alltså va tusan. Jag var helt säker på att brännbollsfinalen var idag (söndag). Jag måste ju ha läst nå in åt helvete fel när jag läste att finalerna skulle gå kl 17 idag. Va? Och sedan när jag går in på vk.se och ska se om det hänt något under natten så ser jag att finalen redan är spelad och avgjord.. vad less jag blir.

Så slutsatsen av det här.. Jag har missat ännu en final i brännbollsyran. Till saken hör att på alla år som jag haft möjlighet att vara i umeå under yran, dvs många år, har jag ALDRIG sett en final. I år hade jag till och med riktigt planerat in att kunna åka upp och se finalen, men näe. Det gick inte i år heller. FAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0