Lokalkändis, eller?

Jag blev stoppad och intervjuad av VF idag på stan, och det är inte första gången det händer.. Shit. Och frågan var om jag skulle rösta i EU-valet. Och ja, det ska jag. Dock är jag inte det minsta insatt i den där skiten, men man vill ju inte vara en av Sveriges soffliggare som inte går till vallokalen, eller? Ska bli kul att se hur VF vinklade det jag sa, för konstigt nog är det aldrig detsamma som den info man lämnar till dem. Men men, kul att ha sitt ansikte i tidningen, wehoo..

Nu ska jag gåpå ica och köpa marinad. Tänkte marinera lax och steka den till middag. Blir nog klyftpotatis och någon sås till. Kommer bli gott gott gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0