LEVINAS BALKLÄNNING DEL 2



Jag försöker stryka på mellanlägg, vilket visar sig vara svårare än jag trott. På affären sa dem att jag bara fick stryka med 1 prick på strykjärnet. Och det har jag gjort. Men inte gick det spec bra, men hade jag strukit med varmare förstör jag tyget..

Sedan blev det inte så mycket mer bilder. haha. Levina kom hit och vi gjorde ganska mycket på en kväll. Sydde ihop överdelen och ritade ut kjolen och sydde fast även den.

Idag har jag sytt dragkedjan och fållat upp den. Så allt som fattas nu är bandet i mitten..


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, vad spännande att få se slutresultatet sen! När är balen? :)

2009-05-27 @ 18:47:45
URL: http://yumeko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0