Lek-lördag

haha, ja, det är fortfarande roligt. Jag och Anna satt hemma hos henne och gjorde typ ingenting alls. Då berättade jag om en lek som jag lekte då jag var liten. Den gick ut på att man skulle ha en fjärrkontroll till en TV och sen smyga bakom fönsterna hos folk och byta kanal eller stänga av deras TV-apparater och se hur de reagerar. Skitroligt. haha.

Efter att jag berättat detta får Anna självklart för sig att vi måste prova. Så ut på Ålidhem for vi för att se om det fungerade. Tråkigt nog gjorde det inte det... Anna's TV-dosa var ingen sån universal-dosa och fungerade nog bara på samma märke som hennes TV. Det var trist, men vi testade iaf.. och det var roligt.

Så vi gick till Björn och våldgästade han ist. Det var kul det med!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi mår bra allihopa. Harry är lite tät i näsan på kvällarna, lite jobbigt för han men han får lära sig tidigt helt enkelt. Sitter o väntar på mat hemma hos mams o paps nu, gött o slippa fixa själv ;) hur är det med dig?

2009-05-03 @ 16:38:54
Postat av: Anonym

jag träffade din karl i går, han var rätt på lyset :P

2009-05-03 @ 18:08:48
URL: http://friidaboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0