Kontrakt

Jag har skrivit ett kontrakt med mig själv som handlar om att jag inte får äta godis, chips, ostkrokar eller kakor av något slag till dess att jag fyller år. Självklart får jag äta om jag blir bjuden, men då BARA en kakbit. Godis, chips och ostkrokar går bort. Det är dags att vara nyttiga nu och träna hårt för att vara snygg på stranden i sommar och i höst.

Varför jag skriver detta här är för att jag inte ska kunna komma undan. Nu vet alla om det liksom. Så, när jag fyller år 25 maj blir det ett hejdundrans fika, och alla är välkomna! Säg bara till i förväg så ja hinner baka en kaka. :) Sen kan vi fira ordentligt när det är yran, men då kanske inte med kakor.. Då dricker vi lite vin istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0