Helgen

Jag har ju inte berättat vad jag riktigt har gjort i helgen. Så det kommer väl här då. Jag har varit ledare på en friluftslivskurs med elever från Dragonskolans idrottsprogram. Riktigt härlig grupp var det faktiskt och jag ser redan fram emot nästa helg då jag ska vara ledare på deras parallellklass friluftslivskurs. Tror det kommer bli minst lika bra, så länge vädret håller samma kvalitet iaf. Och sen får jag ju va hos farmor och farfar en hel del, och det är inte så ofta det blir att man åker dit nu för tiden. Det är så hemskt mycket annat man ska hinna med på helgerna, vilket är rätt trist. Ska försöka åka dit oftare!

Nu består veckan av plugg, träning, sömnad och sängen.. Till helgen blir det som sagt skogen igen.

Näe, nu har jag varit trött sen 7 imorse, kanske dags att krypa isäng..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0