God morgon!

Uppe med tuppen. Eller kanske inte riktigt, men det känns så. Trött är jag, och inatt ska jag ut och jobba. Får väl se hur det kommer gå. Fast det brukar ju alltid lösa sig så det gör nog det inatt också.

Snart ska jag ta och cykla upp på skolan, har föreläsning 10-12 och 13-15 idag. Efter det är det bara att cykla hem och lägga sig och sova. Hör ni hur mycker jag använder ordet cykel? Jag har kommit på att när det är fint väder och inte blåser så mycket så går det lika fort att cykla som att åka buss. Och jag menar, vad är din löjligaste bilresa?

Jag önskar att helgen vill komma snart så Fredrik kommer hem. Han har inte varit hemma nu på snart 3 veckor nämligen. Eller rättare sagt, han har inte varit hemma då jag varit hemma på tre veckor. Och tre veckor är läääänge.. Så jag undrar hur det kommer gå när jag ska va borta 9 veckor!? Fast då kommer jag iof ha annat att tänka på också så det kanske blir lättare då. Jag vet inte.

Näe, nu ska jag göra mig i ordning och fara till skolan, hoppas ni får en bra dag. Här lyser solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0