Första dagen på nya momentet

Nu har det sista momentet börjat på det här året. Alltså, en månad kvar alltså till "sommarlovet". hehe.
Jag och Anna kollade lite kartor idag, och nu låter det som vi kanske kommer kunna vara borta drygt 9 veckor. Vi funderar väl i tankebanorna runt att åka thailand, bali, australien och tillbaka till thailand för att avsluta där. Och det känns faktiskt bra, även fast jag har smått ångest för att det kommer bli dyra veckor i australien.. men men., det blir nog bra!

Nu inväntas bara papperna från sommarkursen så man får veta hur alla datum ligger så att vi kan börja boka resan sen. Det här kommer bli hur bra som helst tror jag, och jag längtar massor!

Nu ska jag hoppa se klart spårlöst, hoppa in i duschen, se projekt runway och sen soooova. Tidig morgon imorgon. Föreläsning 8-12 och sen ska jag klippa mig 1330. weehoo!

Kommentarer
Postat av: Helena

Alla pengar investerade i en resa är värt ALLT, för livet!!! go girl go. KRAM moster H

2009-05-04 @ 23:53:18
URL: http://www.familjenb-n.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0