Effektiv dag

Jisses, jag har hunnit otroligt mycket idag måste jag säga. Jobbade ju till 07:15 idag och sedan åkte jag hem och sov. Blev väckt 12:30 av att nån granne typ kör motorsåg i asfalt i ca 15 min, vilket var alldelens lagomt för att jag inte skulle kunna somna om igen. Typiskt. Så jag klev upp och åkte till vännäsby istället. Solen lyste ju så va tusan!

Väl i byn har jag hunnit klippa lillebror, slinga mamma, ätit grillat och nu har jag två kladdkakor i ugnen. Effektiv dag va?

Så på måndag kära vänner när jag fyller hela 23 år, bjuder jag på kladdkaka! Efter kl 18 är ni välkomna men hör gärna av er innan bara så jag vet om jag måste baka ännu mer. hah


Kommentarer
Postat av: Pia

Gumman.. Vi hinner inte förbi på måndag.. Flyttar då som sagt men vi kommer & grattar en annan dag! Pussss

2009-05-22 @ 23:48:13
URL: http://piiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0