Att längta



Den här bilden är tagen när jag och Fredrik var på Gran Canaria. Jag tror det var 2006 om jag inte minns helt fel. Jag längtar efter utlandet, jag längtar efter luften, solen, bad och allt som hör till. All god mat, alla trevliga människor. Ja jag längtar efter allt som har med en annan kultur att göra. Men medan jag upplever allt det där härliga och roliga kommer det jobbiga, och det är att jag kommer längta efter Fredrik så mycket. Vi kommer vara från varandra så otroligt länge.. Men, det finns ändå en positiv sak, och det är att F och hans kompisar eventuellt åker till Thailand i augusti, så vi kanske hinner träffas där, beroende på när de far och när vi far. Men vi ser väl. Det kommer bli en helt underbar resa iaf, det är jag helt säker på!

Nu ska ta och gå isäng, blir eventuellt step imornbitti kl 10 om jag orkar kliva upp. haha. Morgondagens andra aktiviteter är att kanske få mamma på besök, börja med balklänningen åt Levina och förstå artikeln som vi ska ha läst till på måndag. Just nu är det ingenting jag förstår av den.. Men det kommer väl!

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Pia

Hur mkt tror du jag kommer SAKNA dig älskade vän?

Love!

2009-05-08 @ 21:55:06
URL: http://piiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0