Träning

Jag följde med F till busstationen idag när han skulle åka tillbaka till Lycksele för att arbeta. Jag passade då på att gå och träna, vilket var nån vecka sen nu. Jag har varit ute och gått i det fina vädret, men inte varit på gymmet. Så jag passade på idag, och körde slut på mig själv. Jag är ju lite tjurskallig och när jag bestämt att jag ska göra nåt så blir det ofta så. Så idag hade jag bestämt att jag skulle springa lite. Så jag gjorde små "mål" efter vägen. Jag gick 15 min, sprang 15 min, gick 10 min, sprang 10 min, gick 5 min, sprang 5 min och så helt plötsligt hade jag gjort en timmes intervallträning. Det blev runt 7 kilometer och helvete så trött jag var. Dock valde jag att köra lite gym ändå när jag lix var där.

Nu är jag hemma igen, ska göra mig lite mat (fiskpinnar blir det idag), sen ska jag skriva lite mer på hemtentan och sen ska jag fara och handla lite.

Ska jobba nu onsdag, fredag och lördag natt. Så ja, jag missar Umeå Open.. har iof aldrig varit där så det gör inte så mkt. Jag tjänar ju lite pengar ist, vilket behövs då man är student!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0