trallalaa

Usch så jobbigt det är när man inte har något att göra. Sitter här på jobbet.. det har varit full rulle fram till klockan 01:30, sen blev det, jag vågar inte riktigt säga det, dödstyst. moahah. Ingenting bra är det på tv den här tiden heller, så jag sitter här och försöker få tiden att gå. Egentligen har jag en massa skolarbete att ta tag i, tenta på fredag! Men jag orkar liksom inte göra det nu kl 03 på natten.. Mina grannar var inte så snälla och lät mig inte sova så bra innan jag skulle hit, så jag skyller på dem om tentan går åt skogen, så ni vet.

Imorgon natt är jag nog piggare, brukar vara det andra natten. Det ska bli otroligt skönt att komma hem imornbitti, ta en varm dusch, plugga in öronpropparna och lägga sig under täcket..

Näe, bara för att jag skriver att det är lugnt kommer det ett larm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0