Tjuvkika lite

Här ska ni få se en liten förhandsvisning av balklänningen jag ska sy åt Levina som är F:s lillasyster. Jag visar bara tyget, och jag tänkte att ni skulle få följa med i processen av den här (om jag nu orkar ta fram kameran).. Men det är tanken iaf. Nu har vi precis gått från halterneck till tub-style.. så det blir en hel del för mig att göra eftersom jag måste komma på en ny design än den som var tänkt från början då hon ville ha halterneck.. men men, det blir säkert bra. Ska ta och börja med den snart så jag inte behöver stressa ihjäl mig veckorna innan balen!



Färgen gör sig inte rättvis på bild. Den är något mörkare i verkligheten. Men det är svårt att snabbfota ett blankt tyg. Skulle visa F:s mamma som ville se färgen. Men ni ser ju på ett ungefär iaf!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det ser fint ut! Och jättespännande att få se hur klänningen kommer växa fram :)

2009-03-23 @ 08:04:18
URL: http://yumeko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0