tentaplugg

Vad som gäller denna vecka är tentaplugg, tentaplugg och tentaplugg. Eventuellt ska jag försöka få in lite träning där också, men det är ingenting jag kan garantera. Det  värsta av allt är att tentan är på FREDAGEN DEN 13:e... jag hoppas det inte betyder var jag tror att det betyder. Äh, man ska inte vara så vidskeplig. Eller?

Snart ska jag upp på skolan för ett nollningsmöte där vi ska börja bestämma lite vad vi ska göra med våra stackars små nollor nästa år. Och sedan ska jag plugga en del för att ha seminarium 15-17. Känns sådär halvdåligt men men. Funderar på om jag skulle tagit mig för att fara och träna efter det.. Ah, det återstår att se.

Nu ska jag packa ihop mina saker och gå på tegsbiblioteket och lämna igen en försenad bok och hoppas på milda straff. Näe, ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0