Promenadsöndag

Jag fick upp min sovande valross från soffan idag. Klockan hann bli strax efter 15 innan han äntligen vaknade och jag kunde tvinga iväg honom på en promenad. Kanske inte så lyckat såhär i efterhand eftersom vi båda blev riktigt blöta av alla vattenpölar och slask som är på Umeås vägar idag. Helt sjukt jobbigt att parera mellan hundbajs, vattenpölar och hålla koll på bilarna som körde förbi också. Alla saktade ju inte in för att det var vattenpölar, om vi säger så.


Nyvaken och redo för utflykt!




Det här var de "fina" ställena vi hittade. Jag vågade inte ta kort på de riktigt slaskiga. Vill ju inte göra dålig reklam.. eller nåt sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0