Ny dag, bra dag!

Det här ska jag inte säga egentligen. Så ni kan låtsas som att ni inte hört det. Men det går ganska bra för mig i mitt hemtentaskrivande. Jag har lyckats vara fokuserad på det här i 2 dagar nu, vilket nog är mitt rekord. Möjligen kan det vara ikea-resan som motiverar mig till att bli färdig så fort som möjligt för att kunna avnjuta den på bästa sätt samtidigt som jag kan få en stressfri helg för en gång skull. Eller kanske är det solen som lyser genom takfönstret. Jag vet inte. Men bra känns det!

Om någon timme ska jag och Frida ut på en promenad igen. Denna gång ska jag ta med min stora riktiga kamera och kanske få några fina bilder!

Igår var jag ju på stan och kollade tyger till Levinas balklänning med henne. Hon hade pratat om champangefärg eller brun-beige. Det blev så att hon hittade ett tyg som inte går att beskrivas men nånstans mellan brun-guld-grön. När det är inhandlat ska jag lägga upp en bild så ni får se hur det ser ut. Jag tror det kommer bli läckert iaf.. Och sen är det ju bara för mig att börja sy och förhoppningsvis inte stöta på allt för stora motgångar. Mitt tålamod är ju inte det bästa som ni kanske vet.. men men. det ska nog gå bra. Och hon ska visst gå både på balen här i Umeå med sina klasskompisar och i Lycksele med nån kompis där. Så jag får se min klänning på röda mattan två gånger. Det är inte dumt ska ni veta!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej, hur mår du idag då?:)

hoppas du har elr haft en bra dag,



ha det så bra , kram / matilda

2009-03-19 @ 10:52:08
URL: http://supermatilda.full.nu
Postat av: Anonym

Vårkänslor? :)

2009-03-19 @ 10:54:36
URL: http://click.double.net/?25669;188;10613
Postat av: Matilda

Okej, :)

det är ju roligt att solen lyser, men inte när man är sjuk:(

2009-03-19 @ 10:55:49
URL: http://supermatilda.full.nu
Postat av: Matilda

tack,

for ju hem fråån skolan:/ vad gör du då?

2009-03-19 @ 11:05:32
URL: http://supermatilda.full.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0