Nu är det minsann ute i press!

Nu kan vi läsa HÄR att Berghems servicehus kommer göras om till trygghetsboende. Ingen personal nattetid och mindre personal dagtid. Det här kommer att påbörjas 2010 och innebära mindre jobb för mig. Jag måste verkligen hitta nåt nytt extrajobb till nästa år alltså. Läskigt..

Fick erbjudande idag om ett sommarjobb i sommar som jag är lite småsugen på.. Jag måste dock kolla med mitt nuvarande om jag är medräknad i sommarens nattstyrka. Är jag inte det kommer jag säga tack och adjö till Berghem för ett nytt arbete på hemlig ort. Men vi får se. Jag ska ju jobba imorgon natt och förhoppningsvis hinner jag träffa chefen på torsdagmorgon och fråga henne hur det ligger till. Natt vill jag ju mer än gärna arbeta!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, alltså det där... Det blir ju, eh, spännande.

2009-03-24 @ 18:27:02
URL: http://yumeko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0