Nattjobb

Jag blev uppringd idag av min chef som undrade om jag kunde ställa upp att jobba natt på ett annat boende än där jag normalt är inatt. Och eftersom jag är ledig imorn svarade jag självklart ja. Vem tackar nej till lite extra pengar? Nu ångrar jag mig nästan. Det är inte det att jag inte vill jobba, men jag är såååå trött. Har försökt sova sen 1630, men vaknat många ggr. Så risken är att det kommer bli en jobbig natt. Sen har jag ju alla mina jobbarkläder och skor på mitt vanliga jobb, och jag orkar inte köra omvägen dit för att hämta det så jag får helt enkelt slänga ihop lite här hemifrån som kan tvättas i 60 grader sen, och foppatofflorna får nog agera skor eftersom dessa går att sprittvätta sen.. eller vad tror ni?

Näe, dags att packa matsäcken. För är det nåt jag gillar med nattjobben så är det att få äta. Mumms!

Kommentarer
Postat av: anna

HAAAAAAAALLÅ där.. jag ser att du varit på stan och shoppat en massa, UTAN mig!!!!!:P Nej nu!=)

2009-03-03 @ 21:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0