Morrn morrn

Ännu en ny härlig dag, eller inte. Det ser ut att vara rätt mkt skitväder ute. Fast och andra sidan, det gör inte mig mer än att jag måste gå fram och tillbaka till bussen i det. Så det går nog bra, jag överlever.

Näe nu ska jag ta och göra de sista 4 frågorna innan seminariet idag. Det känns bra, det känns som jag kanske förstår lite iaf, vilket är ett stort framsteg enligt mig. hah. Senare idag ska jag och träna, tror jag passar på att åka direkt efter skolan så slipper jag åka tillbaka sen. Det är en fördel med att bussarna går från skolan och stannar precis utanför USM. Förstår ni hur lite jag skulle vara där annars? Om man skulle bli tvungen att gå eller köra bil varenda gång? Näe tacka vet jag bussar!

Åter till plugget, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0