Lyxplugg

Åh vilken bra dag det har varit. Jag och Anna har verkligen lyxpluggat. Det började med att vi möttes upp på Waynes kl 10:30 och köpte en smoothie. Där satt vi sedan till klockan blev 12:30 då vi insåg att vi var hungriga. Då gick vi på Eurasia och åt kina-buffé. Gudagott verkligen! Sedan gick vi en snabb sväng på stan och köpte nödvändiga saker som pennor till tentan och sedan avslutade vi dagen med 1,5 timme på Schmäck och en varm choklad.

Är inte det lyxplugg så säg?

Det har varit en riktigt bra dag och jag har lärt mig otroligt mycket måste jag säga. Det känns riktigt bra faktiskt. Ska ta och kolla igenom allt igen imorn och se till att det sitter som det ska. Men jag är oroväckande lugn just nu!? sjukt..

Nu ikväll har jag och mamma gått en promenad på 1h 45 min.. skönt som tusan var det. Så jag måste säga att det varit en bra dag idag. Hoppas det håller i sig resten av veckan bara! Tänk på mig på fredag.. fredagen den 13... uuuuh

Kommentarer
Postat av: Frida

Fredag den 13:e igen, tycker nyss de har varit

2009-03-12 @ 09:02:59
URL: http://friidaboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0