Helgen i ord

Det blev inga bilder från helgen. Både jag och Jennie glömde kameran hemma. Men jag måste säga en sak. Det var en helt underbart rolig helg!

Fredagen hade jag föreläsning till 15 och när jag skulle gå till Björn för att få skjuts till Lycksele gjorde jag en sådan där klockren vurpa när benen slås undan och man faller pladask på rumpan. Eftersom jag hade en jättetung väska som jag bar på så låg jag där och sprattlade som en sköldpadda på rygg ett tag innan jag tog mig upp igen. Det måste sett roligt ut och jag gjorde inte illa mig (som tur var) så jag kunde gott skratta åt mig själv. När jag sedan väl kom fram till Lycksele gjorde jag och Fredrik ingenting den kvällen, och det var så skönt. Såg lets dance med hans mamma och sen gick vi och la oss typ kl 22.

Lördagen däremot bestod först av frukost på Lilla bageriet, SM-mackan åt jag.. inte alls speciellt god men det är ju min åsikt. Sen gick vi en sväng på marknaden och jag köpte... ingenting! Sedan var det dags för kvällen, och jag får verkligen tacka alla som gjorde den så bra som den var. Fy vad roligt jag hade!

Nu är det söndag och vi steg upp kl 8 imorse, pigga och glada. Jag har nu precis kommit hem igen och funderar på om jag skulle ätit lite kvällsfika och gått isäng, men eftersom det är Beck måste jag självklart se det först!

Imorgon väntar lite shopping, lite träning och en massa plugg.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha, ja skratta också gott när ja fick bilden av dig ligga sprattlandes som en sköldpadda.. kände mig rätt dum också som skratta högt ensam framför datorn

2009-03-09 @ 10:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0