Företagsekonomin är igång

Japp, nu är det igång. Den sista kursen det första året på personalvetarprogrammet. Än känns det bra, trots lite stress inför uppgifterna vi har. Men det ska nog lösa sig. Jag har bra grupp!

Idag fick vi lunch av PLUM som är våran studentförening i samband med kickoffen som hölls idag. Det var riktigt trevligt och jag är lite ledsen att jag inte kunde stanna tiden ut. Men jag var tvungen fara hem och sova. Fick mig kanske två timmar innan F började väcka mig och sen kl 16:30 har jag inte kunnat sova. Det suger med tanke på att jag ska jobba hela natten.. Kommer bli en jobbig natt men som tur är har jag bra arbetskompis ikväll!

Näe nu ska jag börja göra mig redo för natten.. Se till att allt som ska med följer med och lite sånt. Ska försöka hinna läsa lite företagsekonomi inatt.

Hoppas ni får sova gott. Det ska jag göra imorn! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0