Fina härliga väder!

Jag och Frida var tidigare på förmiddagen ute på en riktigt lång promenad och det var hur skönt som helst. Jag känner ingen träningsvärk från gårdagens löpning men däremot känner jag mig lite stelare än vanligt. Jag är helt enkelt inte van att röra mig på det där viset.

Jag funderar på om jag ska fara och träna nånting ikväll. Men det beror nog på hur långt jag kommer med tentan idag. Jag håller på skissa lite på hur analysen ska läggas upp och med lite ordbajs löser det nog sig. haha. Det där lät äckligt, men ni förstår hur jag menar!

Annars så borde kvällen inte bjuda på så mkt spännande saker. Jag kommer nog bänka mig i soffan som vanligt skulle jag tro. Ladda upp inför morgondagens nattjobb. Det känns både jättejobbigt och jätteroligt på samma gång. Ska förästen bli spännande att se vem jag ska jobba med.

Näe, åter till tentaplugget...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0