Den stora promenaddagen

Jag gick hem från skolan idag bara för att jag kände att jag skulle vara duktig. Och för att jag så många gånger nu låtit Alexandra gå hem själv och jag tagit bussen (jag är lat, jag vet). Men idag kände jag att det var dags. Sen så hade jag rätt bra skor för att gå hem i också idag, det hör inte till vanligheterna om vi säger så. Det var riktigt skönt faktiskt måste jag säga, och jag tror det blir fler gånger. Det är självklart inget jag kan lova, men jag kanske ska försöka iaf!

Nu är jag påväg ut på en prommis igen, denna gång med Carro. Känns otroligt bra. Frisk luft (om det finns någon sådan i Umeå) att andas.. Efter den prommisen måste jag handla mat. Det är tomt i kylskåpet..



Påväg ut, jag bjuder på det att min skalle ser dubbelt så stor ut på grund av skuggan. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0