Beslutsångest blandat med vanlig ångest

Alltså, för det första så har jag ingen motivation till att plugga. Jag förstår inte?! Jag är helt sjukt trött hela tiden vilket mest troligt beror på den konstiga dygnsrytmen jag har just nu. Den måste jag verkligen hinna få till innan fredag för jag VÄGRAR sitta och vara dötrött på tentan. Jag sitter och läser om konflikt och konsensusperspektivet just nu och försöker memorera in alla jobbiga begrepp jag mest troligt kommer måsta kunna. Jag har lagt upp mitt pluggande så att jag går igenom seminarium 1-2 idag, 3-4 imorn och 5-6 på torsdag. Då har jag hunnit gå igenom alla.. Eventuellt skippar jag 6:an eftersom vi gjorde det så grundligt igår och det känns mest "färskt".

Sen har jag lite beslutsångest om jag ska fara och träna idag eller inte. Jag tänkte köra step x-press och core efter varandra.. Eller eventuellet bodypump x-press och step x-press.. eller helt enkelt alla tre på en gång. Då blir det sammanlagt 1,5 timme vilket jag borde orka eftersom det är olika muskelområden alla tre. Eller pumpen är ju iof typ hela kroppen men ändå. Ja jag har väl ett litet tag till att fundera, fast jag tvivlar på att jag kommer komma fram till något vettigt.
Jag skulle vilja gå och se Män som hatar kvinnor i helgen och bowla. Fredrik vad tror du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0