Äntligen



Det här var en av de få saker vi faktiskt gjorde i helgen. Det var att köpa lampor och skruva upp dessa ovanför sängen. Nu kan vi äntligen läsa (som ni ser jobbar jag mig framåt med "Män som hatar kvinnor"). Vi har tidigare bara kunna se på tv på kvällarna eftersom den enda lampan som finna var vid fotänden. Ni som varit hos oss vet att det inte går att ha en i huvudänden eftersom det inte finns någon.. haha. bara väggen som ni ser på bilden. Hur som helst. Jätteskönt med lampa. Det tråkiga är att jag skruvade bort "stjärnan" mitt i skruven eftersom jag är för svag för att använda mig av en skruvdragare. Fredrik gjorde sig rolig över mitt försök, så en skruv är inte helt inskruvad, och går vaken skruva ut eller in. Det är mitt fel, men jag tänker skylla på Fredrik ändå, för det har som blivit en tradition. Så fort det går fel för mig, är det hans fel. Det låter inte så dumt va? Hur som helst. vi måste typ försöka såga av skruvskallen och använda en typ tång eller nåt och skruva ut skiten. Men det tänker jag inte börja göra förän det är dags att flytta härifrån. Onödigt med dubbelarbete om det skulle hända igen. hah

Kommentarer
Postat av: Anonym

det blev ju bra.

2009-03-16 @ 21:18:21
Postat av: Emma

vad fint! jättemysigt! kanske är något jag ska hitta på ikea :)

2009-03-16 @ 21:40:22
URL: http://harhosmej.blogspot.com
Postat av: Emma

vad fint! jättemysigt! kanske är något jag ska hitta på ikea :)

2009-03-16 @ 21:41:50
URL: http://harhosmej.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0