Twinrix

Då har jag precis varit och fått min första spruta med Twinrix. Man ska ta 3 injektioner men det behövs bara 2 innan man åker. Så det är lugnt eftersom nästa ska tas om 4 veckor.

Snart startar Arbetsrätten, och jag är lite peppad faktiskt. Har börjat läsa en av böckerna redan, så jag har hopp över det här.

Nu ska jag åka en sväng på ÖB, en sväng på typ K-rauta och en sväng upp till Annas lägenhet och hämta blommorna jag ska vara blomvakt åt i sommar. De ska få en alldeles egen plats i mitt kök så de kommer ha fin utsikt över himlen genom takfönstret. De blommor jag hade där tidigare växte som ogräs så jag kastade bort dem i helgen. Tror nog Annas blommor ska trivas där!

På Fredag går lillebror ut 9:an. Jag har fortfarande svårt att förstå att han blivit så gammal.. Jag menar, det betyder ju att jag också blivit äldre, crap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0