Röd, rödare, Malin..

Alltså, att man aldrig lär sig? Igår låg jag ute på studsmattan med datorn för att lyssna på lite föreläsningar i solen. Och visst gick det bra. Jag hade smort in mig med solskydd 20 och tyckte att jag var så duktig. Men det där har jag fått äta upp igår, inatt och idag.. och det kommer nog följa mig bra många dagar till. Jag har brännt mig så in i h-vete på baksidan av benen (där jag självklart hade glömt att smörja in mig). Det är tomatrött och gör så förbannat ont att ja knappt kan gå. Snygga shortsränder har jag också fått..

Men det positiva med det här då. Jag måste försöka komma på nåt och det blir nog att jag har lärt mig en läxa. SMÖRJ IN HEEEELA KROPPEN MED MINST SOLSKYDD 20. När vi åker till utlandet har jag med mig 50.. Det är redan inhandlat och klart. Så nu har jag gjort bort min bränning för det här året och förhoppningsvis för resten av livet. För smärtan är inte att leka med. Fy ändå. Benen bara sticker och viker sig ibland när jag försöker gå.

Ja ja, mycket klagande. Men det är faktiskt synd om mig idag. Trots att jag bara har mig själv att skylla..

Förästen så börjar det närma sig med att boka resa, och det känns riktigt bra. Vi kommer välja att åka med sas. Det känns bra och tryggt med svensk personal och svenskt plan. Och sedan var restiden rätt okej. 13 timmar dit och 14 hem. Mellanlandar i Köpenhamn för bara 1 timme. Resan kommer också att gå på under 6000 vilket också känns bra.

Förästen så har vi gjort en blogg som vi kommer ha under resan. Ja tänker inte avslöja adressen till den än, men det kommer ni få veta innan vi åker. Där kommer ni kunna se vad vi gör, lite bilder osv för den som är intresserad. Kul va? :)

Näe, nu ska ja smörja in mig och gå ut i solen. Ja kan ju sola framsida överkropp idag iaf. Men byxorna, de behåller jag på!

Kommentarer
Postat av: Carl Philip

hahahhahahhahhahahh hihihihhi hohohoh höhööh

2009-06-25 @ 18:45:44
URL: http://jaure.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0