Middag med kusin!

Ikväll har jag och kusin M lagat middar, ätit jordgubbar och haft en härlig kväll trots att min lägenhet är 100 grader varm.
Jag fick en jättefin (och god) sen födelsedagspresent också. en smått och gottpåse eller vad jag ska kalla det. Med te, chokladpraliner, polkagrisar, skorpor och jättesöta små värmeljus i form av små blommor. Superfina, verkligen!

Imorgon är planerna att möta upp Nina på stan och sedan umgås lite innan jag måste hem och sova för att orka mina 3 nätter jag har på rad nu. Till helgen var det tänkt att jag skulle åkt till Anna-panna i Sundsvall på gatufesten. Men jag blev för lat, för snål och kände att jag ville umgås med F så mkt jag kan innan resan. Så jag åker till lycksele ist på fredag, och på lördag åker vi till storuman på Swampsoccer som F mest troligt ska vara med och spela. Om vi säger såhär, han kommer få bada ordentligt om han ska få åka med min bil hem efter den cupen!

Men jag tror det kommer bli en mysig helg ändå faktiskt!

Mina ben håller på läka ihop efter min vanvård av dem. Nu uppkommer det små "brännblåsor" titt som tätt och det är väl ett täcken på att de börjar läka? Det killar och sticks också en himla massa och natten som var, var otroligt jobbig. Men hur som helst så är det bra att det är på rätt väg.

Med skolan går det rätt bra, jag har skickat in första inlämningsuppgiften som skulle vara inlämnad 1/7, på onsdag alltså. Så jag ligger lite före, vilket är otroligt ovanligt för att vara jag eftersom jag är en typisk plugga-dagen-innan-tjej..

Nu ska jag se klart beck och sedan är det dags för sängen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0