Det ekar..

Mitt kylskåp ekar. Det är helt sjukt tomt.. tror inte det varit så sen vi flyttade in typ.. om ens då? Det jag har där inne är ca 3 skedar potatissallad och en dunk vin. Kanske inte så bra kombo, eller? Jag måste verkligen på ica idag, och senast idag. Jag måste ju köpa lite "tentamat" också. iiih.. Förstår ni. Imorgon kl 13 har jag klarat mig igenom första året på Personalvetarprogrammet. Och vilket år sen!

Jisses vad kul vi haft, och vad fort det har gått..

Imorgon får jag också uppleva mitt första sommarlov på. Ja jag orkar inte ens räkna hur många år sedan det var. Iof blir det här sommarlovet ganska kort. 1,5 vecka sedan börjar arbetsrätten som jag ska läsa för att kunna åka till utlandet i höst. Tror ni det känns spännande då? Jajjemän!

Helgen kommer bli lugn. Jag och Fredrik tog beslutet att strunta i Reagge-festen vi var bjuden på och stanna hemma och bara ta det lugnt istället. Det har varit några blöta helger nu så levern ska få vila sig. Så är tanken iaf, och det är väl tanken som räknas?

Annars då.. Ja min hjärna är lite överhettad just nu. Ska ta och äta lite mat nu, gå på ica, trycka in det sista i skallen och sedan njuta av en tv-kväll helt ensam.

Önska mig lycka till imorn, det kan jag behöva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0