Den där Anna ni vet..

Anna, heeedin.. ja har fan inga fler konstiga namn på henne. Men det är hon jag ska ut och resa med i höst iaf. Anna, fan vi måste komma på nåt roligt namn på henne. Jag får nya namn i varje blogginlägg hon skriver. Nu har jag fått namnet "maneten" eftersom hon tror att turisterna i australien kommer ta fel på mig och en manet när vi ska snorkla eftersom jag är så vit. Sedan fick jag även namnet "Mamma" eftersom jag är så bra på att kolla upp saker inför resan. Typ hitta billiga biljetter och sånt.

Men än är inte sista ordet sagt. Jag kommer ge tillbaka när du minst anar det.. moahahhaha

Kommentarer
Postat av: Anna

Det där med maneten måste du erkänna var sjukt kul, Malin "Sevärdhet" Eklund!

2009-06-17 @ 00:30:17
URL: http://jaure.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0