Arbetsrättens början

Jag har nu börjat med Arbetsrätten. För att vara exakt så började jag igår och har nu betat av 2 moduler förutom en tillämpningsuppgift på den andra modulen. Det känns riktigt bra och det känns som jag hänger med, åtminstonde än så länge. Man ska ju inte ropa hej förän.. ja ni vet!

Nu ska jag snart och träna var planen. Kl 17 startar step x-press som följs av ett core-pass. Allt är färdigt kl 18 vilket blir perfekt för att jag ska hinna hem och duscha, äta och fixa till mig innan jag ska på bio kl 20 med mamma, pappa, båda mina bröder + ena brodes flickvän Erica. Vi ska se Baksmällan och jag har såå höga förväntningar. Jag tror att den kommer vara jätterolig, så jag hoppas jag har rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0