Angående träning

Alltså, visst är det bra konstigt. Man gruvar sig för att fara och träna.. Eller i alla fall gör jag det. Egentligen gruvar jag mig inte, utan det är mer som att soffan faktiskt är skönare än att sätta sig på cykeln, cykla iväg, träna, cykla hem. Fast då när man lix tagit sig iväg, kommit fram och påbörjat träningen, ja då finns det ju typ inget bättre. Och att sedan komma hem igen, få ställa sig i duschen och sedan hoppa ner i några sköna mjukisar och krypa upp i soffan till något bra tv-program. Då är allt så jävla värt!

Jag brukar boka mina pass så tätt inpå att de inte går att avboka. Då vet jag att jag MÅSTE iväg för att inte riskera varningar och sedan inte få boka på en månad. Jag menar, det är ju onödigt. Fast helt ärligt är jag ruskigt nöjd med min träningsinsats. Lägg till mig på funbeat.se får ni se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0