Visst är det konstigt?

Har du vänner som alltid klagar på att ni aldrig träffas, men som aldrig hör av sig? Har du vänner som det alltid, och åter alltid är du som hör av dig till? Har du vänner du trodde du kunde lita på men som faktiskt är en punkterad ballong? Har du vänner som alltid avbokar i sista minuten eller som inte avbokar alls så att du får stå där och vänta, eller att hela dagen är förstörd eftersom du faktiskt hade planerat bort en massa annat för att kunna träffa din vän? Har du vänner som bara hör av sig när "de inte har något annat att göra" ? Har du vänner som du skickar sms på sms till, ringer kanske du också gör, men som aldrig svarar? Har du vänner där du bara passar som vän ibland?

Jag är så fruktandsvärt less på dessa "vänner", och jag tror inte ens jag tänker kalla dem så längre? Från och med nu tror jag att jag ska sitta här hemma, skita i de som aldrig hör av sig och se vilka ens riktiga vänner är. Det finns så otroligt många falska idioter i den här världen som man kan slösa sin tid och energi på att hålla kontakten med. Är jag inte mer värd än så ger jag er fingret och går..



Kommentarer
Postat av: Sandra

Brunt! :D Jag ska väl trolla fram någon bild när det är klart :)



Om ditt inlägg: helt rätt! Folk som bara hör av sig när det inte finns något annat roligt att hitta på är inget att ha.

2009-08-01 @ 11:29:44
URL: http://yumeko.blogg.se/
Postat av: Linda H - Hair & Make-up artist

Hej! cake-eyeliner kan man ju välja lite själv hur skarp man vill ha den eftersom man blandar med vatten =)

2009-08-01 @ 15:58:28
URL: http://micromiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0