Tröttröttrött

Jag jobbar inatt (om man nu kan kalla detta jobba). Det är riktigt lugnt, ovanligt lugnt inatt och jag hade som vanligt tänkt plugga lite. Men tror ni att det går? Näe, det är något fel på vår kurshemsida så det går inte att logga in och se föreläsningarna/uppgifterna. Jag är så less.. Tänk om det fanns en tidsmaskin som kunde föra mig 2 timmar och 10 min framåt i tiden, för då skulle jag ligga i min säng med mina orangea öronproppar i öronen och mest troligt inte vara många minuter från min välbehövliga skönhetssömn.

Drömma kan man, trist bara att de sällan slår in. Jag menar, om jag fick önska mig en sak just nu skulle det vara en öppnad påse med en eller två dagar gamla ostkrokar.. Tror ni jag får det? Nej! typiskt...

Imorgon, eller idag (beroende på hur man ser det) när jag vaknar ska jag försöka ta mig till Nydala och kolla brorsans match som skulle börja nån gång runt 17. Spännande! Det jag ser mest fram emot är att få se den omtalade målgesten. heh

Näe, nu ska jag ta och göra lite nytta. Hoppas ni sover gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0