Solig dag i Umeå..

.. som jag tyvärr inte fick se så mycket av eftersom jag sovit hela dagen. Typiskt att när det väl blir fint väder så ska jag ju självklart jobba. Men men, får hoppas det håller i sig även i helgen!

En god nyhet är att vi blir fyra som far utomlands. Tror det kommer bli super! Inte så länge kvar nu heller, vi kan snart starta nedräkningen. Det som jag dock måste fixa innan är:
1. Reseförsäkring för de dagar utöver de 45 som ingår i hemförsäkringen som vi är borta.
2. Internationellt körkort eftersom vi ska hyra bil i Australien och säkert köra nåt i Thailand också..
3. Boka resan Thailand - Bali och Sydney - Phuket. De andra resorna bokar vi eftersom..
4. Plugga som en idiot inför tentan 23/8 i Stockholm
5. Packa allt nödvändigt man måste ha med sig. Jag ska sätta mig och skriva en packlista för att inte glömma något!

Ja det är väl ungefär det där jag måste hinna med.  Sedan jobbar jag ju också nu till den 8/8, brorsan kommer hem 6 eller 7:e och Nolia börjar på Lördag. Såå.. jag har det jag gör!

Förästen, kom gärna och hälsa på om ni ska ner på Nolia! Jag är ledig 4:e-7:e!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0