Nattjobb

Vilken natt alltså. Det här hör till ovanligheterna. Vi har haft 1 larm, förstår ni. 1 enda larm sedan kl 21 då vi började. Helt sinnessjukt lugnt, och som då lätt blir aningens tråkigt. 3,5 timme kvar tills jag slutar. Ska bli otroligt skönt att komma hem, slänga in en tvättmaskin, lägga sig och sova för att vakna och upptäcka att Fredrik tagit hand om all tvätt, lagat mat till mig osv. Det sista där kan jag nog fetglömma.. men tvätten har han lovat att fixa imorgon när jag sover.

När jag vaknar imorgon kommer istället ulven vara på besök. Han skulle visst komma runt kl 15 och jag hoppas (för hans skull) att han inte öppnar nån öl och börjar skrika innan jag fått min skönhetssömn. Hur som helst ska grabbarna ut imorgonkväll och jag vet ju hur det brukar sluta. Men jag ska be till "han där uppe" att jag har en lägenhet att komma hem till på söndagmorgon efter att ha jobbat även nästa natt..

Näe, om jag kanske skulle ta och städa eller göra nåt annat vettigt innan den här natten är över.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

eftersom det var ett kort som vi skickat in själv kanske dom inte lägger upp det på nätet då, men vi har iaf varit med :P

2009-07-18 @ 21:37:38
URL: http://linneas.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0