jag saknar faktiskt


Foto: Stig Lundberg

I helgen har lillebror varit hemma. Eller egentligen inte hemma utan hos farmor och farfar. Men att ha han på 10 mils avstånd istället för 50 gör att det känns som att han är hemma. Och jag har lite ångest att jag har jobbat i helgen. Jag menar, det är ju inte så ofta han är hemma.. Trist, men sant. Nu hoppas jag bara han hinner hem en gång till i sommar, innan jag åker utomlands. Han trodde han skulle hinna det, men man vet ju aldrig..

Nu ska jag klä mig och åka iväg ut på Ersboda och göra lite ärenden som det så fint heter. Det ska bli ett par skor (om de finns kvar i min storlek) och sedan ska det bli en liten kruka som ska ha ett litet hemligt projekt med. Sedan skulle jag behöva lite fina satinband, men det är ju söndag. Så de får jag vänta med tills imorn. Fredrik kommer ju imorn, och han blir säkert överlycklig att få gå en sväng på stan med mig. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0