Inlämningsuppgift 4!

Gick galant, "Bra Svar!", det var den kommentar jag fick. Allt annat överflödigt antar jag.;)

Nu är jag i Lycksele hos Jennie. Hon nattar barnen och jag söker på internet efter ett recept jag hade läst, utan större framgång. Typiskt. Jag som skulle visa. men men, jag minns en del, så det kanske fixar sig ändå.

Igår och idag var vi i Fredriks stuga och kände lugnet. Jag kastade in katten i väggen inatt. Det är vä ungefär det häftigaste som hänt. Men kattidioten får skylla sig själv som skrämmer mig när jag sover. Då kan man få sig en snyting i ren reflex, och det var precis vad som hände. Smack sa det, katten in i väggen. Sedan blev han nog lite chockad för han grinade ett tag efteråt. haha. Synd för han. Jag kanske ska tillägga att vi inte har nån bra relation jag och den där katten. För ni kommer väl ihåg när jag berättade om att han hade kissat i Fredriks väska innan han kom hem till Umeå? Och att jag fick tvätta en hel helg pga det? Fy faan för katter!

Nu ska jag strax köra Jennie till jobbet och sedan ska jag leta reda på Fredrik igen..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tydligen inte. Hon hade ringt två innan mig, men de hade inte svarat :p Tur hon inte insåg att jag är ordinarie, annars hade hon ju kunnat beordra in mig :O

2009-07-22 @ 15:25:54
URL: http://yumeko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0