Ice Age 3

Ikväll har jag varit på bio med mina kusiner Agnes och William. Visst har jag bra tur att jag kan låna mig två barn och gå och se Ice Age? Perfekt skulle jag vilja säga!

Och när jag kommer hem till mormor och morfar efter att ha skjutsat hem dem så får jag jordgubbar och grädde. Min största svaghet.. Så min dag är komplett, det måste jag säga. Det enda som skulle ha kunnat vara lite bättre är att de skor ja hittade på stan idag hade funnits i min storlek. Eller ja, enligt hemsidan skulle de finnas i min storlek på affären. Men enligt affären fanns de inte.. De söker som krattor skulle jag vilja säga. Fy ändå! Jag får kolla i Umeå när jag kommer hem!

Imorn väntar 3 nätter jobb för min del. Halleluljaaa...

Kommentarer
Postat av: jaure

Hej OndaMalin! / Erik

2009-07-09 @ 23:11:14
URL: http://jaure.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0