Födelsedagspresent

Jag kom på en sak till jag glömt att visa er (ja, jag håller på bli gammal. Fast jag skyller minnet på arbetsskada , alltså "man blir som man umgås".) hehe.

Hur som helst. Den här fina spikmattan fick jag av Fredrik i födelsedagspresent. Och det var precis vad jag önskat mig! Nu håller jag bara på att lära mig att ligga på den, det gör ju så ONT! Men det går bättre och bättre, jag klarar längre och längre ju mer jag övar. :)


Och nej, det är inte ett av plagiaten från Vännäsdagarna. Det är äkta vara!
Så, nu har vi rett ut allt tror jag. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ju så unerbart att ligga på spikmatta, jag somnar varenda gång. ska önska mig en själv nä jag fyller år:)

2009-07-13 @ 22:53:56
URL: http://friidaboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0