Blixt och dunder!

Jisses vad det har mullrat på här, och regnet har riktigt öst ner. Blixtarna har också lyst upp himlen på ett sätt som bara de kan. Visst är det bra härligt? Jag gillar åska och blixtar. Förstår inte riktigt varför folk är rädda för dem.. Det är väl bara att hålla sig inomhus?

Vi gick nyss vår mitt-i-natten-runda här på jobbet. Och jag råkar titta ut genom fönstret. Där mitt på parkeringen står en kille (runt 25 år skulle ja tippa.. såg honom på håll) med shorts och huvtröja i regnet och tittar upp mot himlen. Konstig prick tänker jag och fortsätter rundan. När vi sedan är påväg ner tittar jag ut igen. Han står kvar, i regnet och åskan och blixtarna.. Och tittar upp i himlen. kl 03:30 en tisdagnatt? Dödslängtan? eller?

Konstigt var det iaf. Fanns många ställen han kunnat stå utan att bli blöt och fortfarande sett blixtarna om det var vad han var ute efter. Men men, han kanske har dålig dusch hemma. Vad vet jag?

Näe, nu ska jag fortsätta min väg genom modulerna i arbetsrätt. 3 kvar innan nästa inlämningsuppgift kan börjas på. Och jag har som mål att denna ska vara färdig och inlämnad innan helgen. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hel skumt, men jag har inte alls hört att det åska i natt. jag måste ha sovit som en stock hehe

2009-07-01 @ 18:28:32
URL: http://friidaboman.blogg.sef

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0