1 natt kvaaar..

En natt, sedan får jag vara i princip ledig drygt 2 veckor. Ska ut och jobba 2 nätter nästa helg. Men det är allt!

Fredrik har semester de här två veckorna också, så det kunde inte bli mer passande. Det var förra sommaren jag fick umgås mer än 1 vecka med han i streck eftersom han bara är ledig helger under övriga året..

Undrar just vad vi ska ta och hitta på. Kanske ska åka ner till övik, ut på trysunda eller ulvön och bara njuta nån dag om det blir fint väder? Som vi gjorde förra året... Ja det återstår att se, annars finns ju alltid Nydala också.

Resan börjar närma sig och jag har solskydd 50, 30, 25, 15 och 12 med mig dit.. tror ni jag kommer klara mig? haha. Vi håller som mest på att kolla upp vår surfingvecka som vi har tänkt få till på Bali. Sedan ska vi någon dag sätta oss och boka resorna mellan alla ställen vi ska mellan. Typ Bangkok - Bali, Bali-Brisbane, Cairns - Sydney och Sydney - Phuket.. eller det är förslagen vi har iaf. Känns bra måste ja säga. Sedan blir det nog att hyra bil och köra de ca 200 milen mellan Brisbane och Cairns. Men problemet är väl att det är vänstertrafik. Men och andra sidan är det väl mest raksträcka i Australien? ;)

Nu ska jag göra mig lite mat och sedan åka till jobbet igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0