Vilken dag..

Vi vaknade kl 10 imorse, pigga och utvilade. Iaf jag! Klockan 12 begav vi oss iväg på IKSU spa och hade hela stället för oss själva den första timmen. Sedan började det komma lite folk, men det var aldrig mycket. Vi ångbastade, badade i de varma källorna, simmade i baltiska havet och låg i solstorlarna och läste. Jag passade på att plugga lite, och läste boken vi ska ha läst till på måndag då jag ska träffa min grupp.

En kvart innan vi skulle börja bege oss hem gick jag upp och låg i solsimulatorn. Det var härligt även det!

När vi sedan kom hem, runt 16:20 tror jag det var hade vi hunnit svänga om på Subway och köpa med oss lite middag. Sen mina kära vänner somnade vi båda i soffan. Vaknade nu för ungefär en halvtimme sen.

Nu ska jag ta och vara onyttig och plocka fram lite gräddglass med chokladkross. ÅH SÅ GOTT!
Kan nog inte bli bättre slut på denna dag!

Kommentarer
Postat av: Maddie

Tack för inbjudan! Det är dock myyyycket att göra till veckan! Tentan är ju torsdag den 15:e och sedan har jag en fullproppad helg efter det. Men veckan/helgen efter det vore jättetrevligt! När som helst det passar dig, bara det är efter den 18:e alltså, haha :)

2009-01-09 @ 08:14:03
URL: http://maddelutten.blogg.se/
Postat av: Julia

på skopunkten av alla ställen! :)endast 299 tror jag dom kostade

2009-01-09 @ 08:32:20
URL: http://juliaaaahen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0