Tidig kväll

Ja jisses, jag tittade på klockan 20:45 och sen somnade jag. Vaknade hyfsat utvilad nu på morgonen kl 06 när klockan ringde. Det var en skön känsla!

Nu väntar en lång dag på jobbet. Först 7:30-12:30 och sen 16:15-21:15. Efter det drar jag till byn för att åka till Åmsele/Risliden/Norsjö imorn och fira min 75-åriga farmor. Hon fyller inte år förän den 8:e men vi firar henne imorn så att alla kan vara med, även de från stockholm. SÅ det blir roligt. Och sen på hemvägen kör jag via lycksele och plockar upp min andra halva!

Han ska va hemma hela veckan sen, åh så roligt vi ska ha med att storstäda lägenheten och plocka bort alla tomtar. Visst fredrik? ;)

Kommentarer
Postat av: Marie

Hejsan, vad gör du förnågot? haha kan inte sova.

2009-01-04 @ 06:54:33
URL: http://marrwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0