Tacka gudarna för att Alvedon finns..

"Alvedon kan användas av personer med känslig mage eller magsår..." Det har i alla fall varit min räddning idag.

Jag ligger här med feber, ont i magen, ont i huvudet och tycker synd om mig själv. Visst är det bra konstigt. Jag är nästan aldrig sjuk. Men när jag väl blir sjuk brukar det braka lös ett riktigt helvete, och det kommer alltid när det är nåt speciellt på gång. Imorn ska vi ju på boda borg i skellefteå, och hur ska jag orka med det? Jag ber till han där uppe (om han finns) att skona mig från denna förkylning och låta mig åka till skellefteå imorn. Han kan även få ta bort den förbannade träningsvärken jag har så att jag kanske får aningens mindre att lida för.

Tror ni han hörde det där?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0