Risliamatörerna

Igår var vi hela släkten och såg risliamatörerna och firade farmor som fyller 75 år på torsdag. Den var faktiskt riktigt bra om man bortser från att jag inte förstod allt dom sa (dom har typ ett helt annat språk i den där byn) och sen satt det en jävla fotograf från nån idiottidning och blixtrade med sin förbannade kamera mitt i ansiktet på mig typ 20 ggr/minuten. Jag fick jätteont i skallen och hade mer än gärna satt ett nackskott i honom. Om han då haft en snygg kamera att flasha med, men inte ens det. Och blixten han hade hade han riktat bakåt, så han förstörde för ALLA som satt och försökte ha en trevlig kväll på revy. Jävla idiot säger jag bara!

Sen efter revyn var slut åkte vi till Norsjö och till Sara, Robin och lilla Inez. Där åt vi thaimat tills vi nästan inte kunde resa oss från bordet. Och sen sköt vi lite raketer. Det var mysigt och dom hade ett riktigt fint hus måste jag säga!

Nu är jag hemma i umeå, och nu tänker ja inte fara nånstans på mkt länge. Förutom på fredag då jag ska till byn och gratta min far som fyller år. Lilla Inez fyller ju 1 år samma dag som pappa också och vi kom på att när pappa fyller 75 fyller Inez 25 och då kan dom ha 100-årskalas tillsammans. haha. Inte för att jag tror att Inez skulle vilja fira sin 25-årsdag tillsammans med hennes mammas gamla morbror. Men man vet ju aldrig..

Nu ska jag se nyaste avsnittet av gossip girl tror jag, om fredrik bara kan sluta se på simpsons...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0