Oljebyte på röda faran

Jag och pappa ska snart iväg på OKQ8 och hoppas på att deras "gör-det-själv"- hall är ledig. För planerna är att vi ska byta olja på min lilla kompis. Vi ska även byta glykol och oljefilter. Eller vi och vi, nu snackar jag precis som att jag har nån aning om vad jag pratar om. Så är inte fallet. Jag kanske ska skriva "Pappa ska byta olja på min bil" så förstår ni vad jag kommer göra.

Hur som helst, jag kanske lär mig trots att jag nog aldrig kommer göra det själv. Men det lär vi ju märka..

Jag funderar på om jag ska ta och hänga med till vännäsby sen.. Det vore inte dumt liksom. Men vi får se, det beror på när pappa börjar imorn så jag vet att jag tar mig in till grupparbetet.
 
PS. Gå inte ut genom dörren idag utan galonbrallor och stövlar. Det är snö överallt. Sånt här borde dom varna för på tv när dom varnar för halka för bilar. Jag menar, jag blev ju blöt när jag skulle gå mina 100 meter till statoil (om det nu är så långt dit. Jag ska stega nån dag!).

Kommentarer
Postat av: Frida

Det låter ju kanon!

2009-01-20 @ 11:43:47
URL: http://friidaboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0